TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Blog umírá:)

Už je tomu několik tejdnů,co jsem naposledy potýral klávesnici a vypotil nějaký hodnotný blognutí.Až nyní, sedouce ve vlaku do čabajkova, jsem konečně našel čas na jeden výpotek a budu ho  tedy po Ládikově vzoru psát v pohybu.

Za poslední měsíc se toho stalo docela dost – odehráli jsme hodně koncertů, včetně nezapomenutelného výletu s hostujícím bubeníkem Márou do Valašského Meziříčí (a máme v kapele vlastní Yoko Ono – heč!), stihli jsme rychlou grilovačku na chatě s Ondrou a Káťou,  stíhám pravidelný pondělní pivní ochutnávky ve Woodstocku,  s Kví a spol. jsme navštívili pivovaru Medvídků a byli jsme v kině na Mad maxovi a já u filmu usnul a prý jsem chrápal na celé Aero 🙂

Kolega Lou pro nás udělal hezký křest a zapití jeho knížky, kterou už jsem přečetl a moc se mi líbila. Ségra už odletěla do Paříže, kde teďbude několik let pracovat a já se těšim, že jí co nejdříve pojedem navštívit.Smutnější věcí je mámina nemoc, která se opět vrátila, ale máma je bojovník a doufám, že to zvládne.

Svijan v plechovce ubejvá, krajina kolem EC275 „Jaroslav Hašek“ už pomalu začíná dostávat moravský ráz a já se těšim na víkend v Uhrech a určitě o tom i blognu.

Tohle byl takovej spíš shrnovací blog – to abych si za třicet let dokázal vzpomenout, co jsem dělal.Je tu  konečně  krásný letní počasí, tak taky vyražte někam ven!

Luke

image

Zanechat Odpověď

