TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Letní blogovací půst

Už několik dní jsem měl chuť jsem napsat nějakej příspěvek a než jsem se rozhoupal, předběhl mě Lou s Jehovou :). Inu to mám za to váhání.

25 dní bez blognutí, to je tu myslím rekord a je na čase s tím skončit. Dneska mi vlastně končí zkušební doba v nový práci a jelikož kolega Checht má od dneška dovolenou, vypadá to, že mě asi nevyhoděj. Práce mě hodně baví, připadá mi, že toho vim o IT, sítích atd o strašně moc víc, než jsem věděl před třema měsícema, akorát toho času mi práce zabere víc.

Hodně teď jezdím i do Řep za mámou, která má jednou za tři týdny chemoterapie a zatim to statečně zvládá. Ségra už je usazená v Paříži a tak jsem po ní péči o mámu převzal já a je to dobrá zkušenost a doufám, že jí bude brzo zas líp.

A co se za těch 25 dní stalo?

No například jsme založili Pondělníky! Ano, Pátečníci – aneb uskupení kolem Karla Čapka – se každý pátek sházeli od poloviny 20. let v čapkově vile a diskutovali nad ožehavými politickými a literárními problemy té doby, inspirovali se a vymýšleli nové a nesmrtelné myšlenky.

Naproti tomu naši Pondělníci (název vymyslel kolega Checht) se každé pondělí schází ve Woodstocku na ochutnávkách piv malých pivovarů a řeší při tom nedůležité kraviny a opíjejí se.  Cítíte také tu paralelu??

V červenci jsme s žábou stihli i jeden chatovej víkend a další chystáme na příští víkend, kdy se chopíme štětek, štětců a barvy a budeme zušlechťovat chatu, aby chvíli ještě vydržela :).

Dneska vyšla NHL 16 EASHL beta! Ano, to mi připomíná, že nová verze mého oblíbenýho hokeje už bude za měsíc zde a já se dost těšim! S tím souvisí i můj Youtube kanál, na který bohužel nemám moc času v posledních tejdnech, nicméně v těhle dnech „slavím“ rok od mýho prvního let’s play videa a blížím se hranici 7tis. odběratelů. To jsem si fakt ani ve snu před rokem nepředstavoval.  S youtube souvisí i TV VONA a také fakt, že jsem byl opit Neanonymními Alkoholiky při sobotním natáčení Koskenkorva Speciálu…  finská zrada!

Zítra je tu Srpen a v něm nás čeká s Žábou konečně tejden dovolený v Itálii a já se už hodně těšim, protože těch posledních několik tejdnů bylo dost hektickejch. A mně taky bude 35. To je takový divný a docela vysoký číslo, ale zas si řikám, že do 70 let (to je takovej muj Death Line)  je to přesně polovina a tu si užiju rozhodně líp, než třeba prvních 15 let mýho života, kdy člověk nemohl skoro nic dělat, musel poslouchat rodiče apod. 🙂

Tak si užívejte léto a zas zas měsíc čau

Luke

Zanechat Odpověď

