TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Alcatel smartwatch

koupil jsem si smartwatchky 

 
Dostal jsem se k tomu trochu omylem. Chytre hodinky jsem videl jedny jedine u jednoho typka, ktery mi je rychlosti ukazal a me to nezaujalo. Normalni hodinky jsem prestal nosit, kdyz se mi rozbil pasek. Pred nekolika mesici jsem po hodinkach zatouzil, odhodlal jsem se je po nekolika dalsich tydnech vzit k hodinari, aby mi rekl, ze mam atyp reminek, at si koupim nove. Tak jsem premyslel, jake si koupim, protoze hodinky jsem vzdy jen dostaval a mel jsem za svuj zivot troje. Jedny stare snad po dedovi, ktere se musely natahovat. Druhe jsem dostal ke 14. narozeninam a byly to Malibu hodinky stribrno bile s logem Malibu toho kokosoveho piti a treti hodinky byly „kvecka“ jak jsem slysel od jednoho hodinare, kdyz mi menil baterku. Pak jsem si teprve vsimnul, ze to jsou QaQ z japonska. A kdyz mi ted ten posledni hodinar rekl, ze to jsou „jen“ kvecka, ze si mam koupit jine, premyslel jsem jake.

Pak mi prisel mailem „letak“ z CZC na smart hodinky a protoze zase byly stribrno bile, nejak me to oslovilo. Sparovat je lze s iPhonem i s Androidy. Dobre, synchronizovat s androidem se jich umi asi vic, ale i s iphonem? 

Netrvalo dlouho a hned jsem si je vcera koupil a od te doby si na sebe zvykame. Stridaji se ruzne pocity, ale ve vysledku jsem spokojen. Synchronizace pres bluetooth v poradku, upgrade nejnovejsiho firmwaru v pohode, funkce dobre. Ty bych rozdelil do dvou casti. Prvni je zobrazovani notifǐaci z telefonu – kdo vola, kdo pise, kdy mam schuzku

Druhe jsou funkce hodinek na mereni tepu, kroku, ujitych kilometrech, spalenych kaloriich, pocasi, lze pouzit jako prehravac hudby v telefonu, hodinkami lze zmacknout spoust na fotaku v mobilu, pres hodinky lze hledat mobil a kdyz jsou mimo dosah, ozvou se, ze jsem asi mobil nevzal s sebou. 

Vypadaji pekne, s paskem trochu bojuju, ale na ruce sedi, na konci pasku je konektor usb pro nabijeni. Po prvnim vybiti mi pri nabijeni hlasily 1% asi 20 minut. Po hodine asi 4% a najednou byly nabite. Baterie by udajne mela vydrzet dva az tri dny. 

Jsou vodotesne podle nejakeho protokolu a maji snad i nfc, ale nfc jsem zatim nikdy v praxi ani nevidel

Alcatel smartwatch sm02 v czc za 3,5 tisice. 

Bara mi objevila nove funkce. Sice omylem, ale dik za ne 🙂

Ladik

Zanechat Odpověď

