TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Poslední dny u Coma

Jelikož už jsme pár dní zpátky v Čechách, bude souhrn posledních dní u Coma spíš stručnější.

Ve čtvrtek nás čekal poslední den u jezera a strávili jsme ho opět koupáním, protože bylo víc než třicet stupňů a pláž u Riverside Baru se docela hezky zaplnila. Tradičně opět padla flaška Prosecca a já se krásně spálil na sluníčku. Ten den jsem měl taky narozky a Žabka mi k narozkám dovolila uvařit večer pálivé kuře po indicku (to je panečku dar nedar!), na který jsem dostal strašnou chuť. Kde ale vzít ingredience? Hledáním na internetu jsme zjistili, že nejblíže Bellagiu je supermarket na protějším břehu v městečku Menaggio a tak jsme se tam vydali. Loďka nás přes Varennu nakonec za cca 30 minut dopravila do Menaggia a my jsme se vydali skrz město. Město je daleko míň turistický, než Bellagio či Varenna, ale je hezký, je tam spousta obchodů a dalších věcí a taky tam na své poslední cestě utíkal Mussolini v roce 1945 než ho kousek na sever u jezera Como pověsili.

IMAG0229

Supermarket jsme našli rychle v severní části města a sehnal jsem skoro všechny ingredience na můj recept vyjma kokosovýho mléka, ale to stejně neni tolik nutný.

O pár hodin pozdějc už kuře vonělo a pálilo v našem apartmánu a bylo to jedno z nejlepších, jaké se mi povedlo!

V pátek ráno už jsme jen zabalili, já si udělal ranní těstoviny, abych dojedl zbytky nakoupenejch surovin a vyrazili jsme lodí do Varenny. Zamávali jsme naposledy Riverside baru i Bellagiu, kde jsme strávili krásnejch skoro pět dní a slíbili jsme si, že se ke Comu určitě za pár let zas někdy podíváme.  Z Varenny už to bylo vlakem kousek do Lecca, kde nám měl navazovat vlak do Bergama, odkud jsme pak letěli do Prahy. V Leccu jsme se ale nakonec zdrželi víc než hodinu a stihli jsme kafe a hlavně pivko u jezerního mola a naposledy jsme se tak mohli s jezerem rozloučit. Žábu tam zaujal nějakej racek sedící nehybně na ráhnu jedné z lodí a dohadovali jsme se, jestli je to fakt živej pták nebo socha :). Cestou na nádraží jsme zjistili, že obchod s deskama Il Concepto, který jsme navštívili před dvěma lety, stále funguje!  Byli jsme ale už docela ve spěchu, takže žádnou desku jsme nekupovali a zakrátko jsme už seděli ve vlaku do Bergama.

IMAG0230Menaggio

Tam už následoval jen nouzový oběd v mekáči, já začal se svým tradičním předletovým opíjením a pozdě večer jsme přistáli na Ruzyni.

Já si dovolenou ještě prodloužil víkendovým pobytem na chatě, koncertem v jihočeském Ošelíně (byl jsem i na centrifuze!) a v pondělí ráno už zas přišla práce a všední den. Dovolená u Coma byla jedna z nejhezčích, na kterých jsme s Žábou byli a jak už jsem zmiňoval, rozhodně se tam ještě vrátíme.

Luke

Zanechat Odpověď

