TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Podzim je tu

… a začíná hezkým slunečním dnem a já si ještě užívám zahrádky místní pankrácké pizzerie Di Carlo a čekám na svou oblíbenou Diavolo pizzu, kterou tu uměj výtečně s česnekem  a chilli papričkama.

A co vlastně přineslo září? V posledních měsících sem moc napíšeme. Já to nějak vůbec nestíhám a je to škoda, protože až budu jako senilní důchodce vzpomínat na mládí, už si většinu zážitků nevybavim.

Takže s kapelou jsme hráli o víkendu dva vydařené koncerty – nejdřív jsme předskakovali Katapultu v Skalné u Chebu (nafoukanějšího zvukaře jsem už dlouho nepotkal) a druhý den jsme už od 11:30 hráli pro docela dost lidí na mělnickém vinobraní a tam se nám to moc líbilo. Já ochutnal červenej burčák, teplou medovinu a zkoukli jsme i pár dalších vystupujících kapel a s klukama jsme měli dost legrace. Těšim se na neděli, kdy bubeník dělá menší setkání u sebe doma a měli bychom si tak zahrát první bytový koncert (po vzoru bytového divadla z dob totality) a já budu vařit své chili con carne.

V září jsem se taky stal závislým na LaQuila – indické restauraci v italský ulici (hehe), která je prostě neskutečně famózně dobrá a jejich kuřecí jalfrezzi je hodně pálivý a výtečný .. a když si k tomu dám česnekovej naan a pivo, jsem v sedmém nebi…  Kolega checht si zas velmi pochvaluje jejich pálivé Vindaloo a zkrátka to tam prostě uměj. Doporučuju! (připravte si angličtinu, protože česky se tam moc nedomluvíte)

Po NHL 16 včera vyšla FIFA 16 – fotbalová videohra a já už ji mám doma a před usnutím jsem jí zkusil. Opět o krůček blíž k dokonalosti a Ashmene, začni přemejšlet, kdy máš čas, že bychom u nás udělali nějakej turnaj spojenej s konzumací piva a žrádla. A samozřejmě ostatní zájemci budou také vítání.

Po delší době jsme byli s Ashmenem v s Sokolovně a tak nějak jsme se shodli, že musíme vyzkoušet i nově otevřenou řepskou hospodu (nevim název ale je tam, co byli dřív „zlodějové“) kde točej asi 5 druhů krušovickejch piv a je to tam komplet předělaný.

V práci je živo, pomalu se už připravuje stěhování na Butovice, kam se příští rok posunem a ze mě se pomalu stává meetingový typ. A vtipný bylo, že na prvním meetingu se SAP IT  jsem zjistil, že jeden z nich bydlí v té samé vesnici, kde mám chatu :).

TV VONA? Žije? Je mrtvá? Uvidíme, kdy nás Lou vyburcuje k nějaké aktivitě, sám jsem zvědavej, jestli Točnu dotočíme ještě letos….

Ad téma cestování – abychom neporušili tradici „co měsíc, to víkend v cizině“, vracíme se v říjnu opět na pár dní do Budapešti a já se opět už neskutečně těšim!

Tak to bylo takový trochu chaotický shrnutí posledních tejdnů, užívejte si podzimu a pijte pivo!

Luke

Zanechat Odpověď

