TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Souhrn posledních dní

Podzim je definitivně tu,  listí se barví do žluta a zdobí chodníky i trávníky a zahrádky hospod už zavíraj. Smutný to čas, ale já mám podzim rád.  My ho zahájili víkendem v Budapešti – docela dost pršelo, ale to nám nevadilo  a prohlídli jsme si majestátný Buda Castle, ochutnali místní speciality a já si užil cestu vlakem z Prahy do Keleti a zpět (nikde už ani jeden uprchlík). Budapešť je opravdu krásná. Škoda, že Maďaři mluvěj takovým příšerným jazykem. Jo a taky jsme s Žábou vyzkoušeli roomservice v tom nóbl hotelu, kde jsme bydleli. Jak ve filmu to bylo! Veselý obličej

Minulej víkend jsem byl od soboty do pondělka na chatě a už jsem ji připravil na zimu a hezky jsem si odpočinul (zejména po náročném alkoholovém sobotním hraní s kapelou v Kladně). Mám to tam čim dál radši a vždycky si tam příjemně odpočinu od velkoměsta.  Po třech tejdnech jsem se tam vrátil i k mýmu Youtube kanálu, kde za chvíli překonám metu 8 tisíc odběrů. 

S Mňoukem a Mehehem jsme začátkem října zahráli takovej polo-koncert ve Woodstocku, kam přišlo docela dost kamarádů a známejch a Mňouk si tak zabékal po delší době před lidma. Tohle bychom měli dělat častějc. Vypili jsme tam v cca 6 lidech asi 15 flašek vína (ve W totiž začali brát výtečné vína od Balounů) a druhej den jsem já i můj kolega Checht byli v práci velmi neproduktivní a jen jsme meetingovali Veselý obličej.

Taky jsme u nás měli menší game party (z řepáků držel prapor účasti jen Lukyhell, ostatní jidášovali) a měli jsme srandu u GTA V, FIFA fotbalu (zejména Lukyhellově taktice pumení a skluzů) a hokeje. A vlastně byla i párty u našeho bubeníka ve Cvrčovicích, kde všichni chválili mé Chili Con Carne a kde jsme si i hezky zahráli a zazpívali. A bubeník se vožral.

Když jsme u pití, tak teď uterý jsme se přidali ke Kví a Adamovi k návštěvě pivovaru Na Bulovce a udělalo to na mě dobrej dojem – piva zajímavý a dobrý, nicméně jídla prý zas tolik ne. Teď v neděli ale sázíme na jistotu a vyrážíme do Černokosteleckého pivovaru. Nechcete se někdo přidat? Sraz v 11:45 u metra Háje.

To to letí, za chvíli tu budou Vánoce a TV VONA je stále mrtvá. Musim teď Louovi poslat volný neděle na listopad, doufám, že se sejdeme a dotočíme další Točnu.

Mějte se

Luke

Zanechat Odpověď

