TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Reportáž psaná na Šumavě

Nikoliv tedy v jižních čechách, ale v mém sousedském restaurantu U Šumavy v Ječné ulici Veselý obličej.  Na blog se mi, podobně jako na skoro všechno ostatní, nedostává v posledních měsících dostatek času. Je nejvyšší čas to napravit a o čem jiném zde dnes psát, než o nastávajících Vánocích.  Už jsem tu psal nesčetněkrát, že Vánoce mám rád, ale nenávidim ten shon všude kolem, plný tramvaje a obchody a honění se za dárkama a bůhví čím. Hezky to řekl můj učitel čínštiny – “Chuen chho le-sghi i Muantong. Kuong!” … a měl pravdu! (ok, tohle byl předělanej fór Holzmanna, ale mám jeden skvělej, kterej mi řikal kolega Checht: “Starej žralok učí mladýho žraloka životu a lovu a řiká mu “Hele, vidíš támhle ty nohy u hladiny? Tak to je člověk. To se stačí vynořit těsně k hladině, aby byla vidět tvá  ploutev, čtyřikrát ho obkroužit a pak ho můžeš sežrat”. Mladej žralok se zamyslí a řekne “No jo… a nestačí ho sežrat takhle rovnou, když ho uvidim?”, starej žralok moudře odpoví: “To ne, bez hoven chutnaj líp!”)

Veselý obličej

Dárky snad už skoro všechny mám, koupil jsme si i dárek pro sebe za výdělek ze včerejšího koncertu – brašnu na notebook a knížku o pivu. Byl jsem asi celej rok hodnej, když byl ježíšek tak štědrej! Cukroví už máme taky upečeno – letos jsem spáchal jen rohlíčky a jsou moc dobrý. 

S kapelama jsme odehráli v Prosinci několik koncertů – s Basketles jsme se slavně vrátili na Palmovku do vyprodanýho klubu a zahráli vánoční koncert a opili se (ostatně jako vždy v poslední době při hraní), s Doors revivalem jsme prozměnu v pátek hráli v Český Lípe na festivalu Všudybud a naše půlnoční vystoupení bylo přijato s nadšením.Já byl zaujat comebackem The Roads (bez zpěváka Raye), kteří také hráli na festivalu.

A co VONA? TV VONA je mrtvá….. Veselý obličej Ale viděl jsem po dlouhý době Ládika a byli jsme spolu na pivku U Bansethů a ve Woodstocku a dobře jsme si popovídali. Doufám, že brzo uvidim i ostatní Vonáky, nebudete mít náhodou čas třeba 27. večer? Budu ve Zličíně, takže pak můžu klidně dorazit na pivko do Řep….

Můj youtube videokanál teď vůbec nestíhám aktualizovat a poslední video je měsíc starý, tak snad to v novým roce bude s časem lepší. V práci je to v posledních tejdnech dost hektický, ale musim říct, že nám od Ledna dávaj skvělý benefity- 12 sick dayů k současný dovolený, plně hrazenou nemocenskou a stravenky, budou nám přispívat na životní pojištění a důchod docela zajímavejma částkama, zdarma budem mít roční zevrubní lékařskou prohlídku a psychiatra! (který prý výstupy ze sezení nebude posílat našemu HR, jak se Checht v žertu domníval Veselý obličej).

Dost bylo ohlížení zpět, co nás čeká v následujících dnech? Kromě “povinných” rodinných setkání, na který se jako obvykle moc netěšim, nás čeká opět Život Bwajena na štědrý den večer v Aeru a prvního ledna vezmu Žábu do La Gare na novoroční žrádlo a pak ohňostroj (a ona mi pak dovolí doma koukat na přenos NHL Winter Classic Veselý obličej)

MG_2993

Silvestr vůbec nevim, co budeme dělat, ale nejspíš něco s Žábou vymyslíme na poslední chvíli.

A jaký budou vaše Vánoce? Bude Zelená párty, Ashmene? Veselý obličej  

Knížka “Praha u Piva” už na mě opět významně mrká, stejně jako plzeňské pivo, takže se loučím s touto reportáží a přeju vám hezký Vánoce!

Luke

One response to “Reportáž psaná na Šumavě

  1. Lou Prosinec 26, 2015 (10:45 pm)

    U mě je konec roku taky hektický. Nemám tohle období rád. Vánoce jsou hezký, ale ten stres okolo šílenej. Navíc umřela babička, takže jsem byl necelý týden před Štědrým dnem na pohřbu. Snad to bude od Nového roku lepší.
    A co se Vony týče? Snad konečně dotočíme poslední scénu do Točny, aby se mohlo začít stříhat. Plánoval jsem ten díl natočit a sestříhat do půl roku. Nepodařilo se. Tak snad to bude aspoň do roka.

Zanechat Odpověď

