TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Každoroční rekapitulace

Uplynul další rok a za pár hodin tu bude již jubilejní 10. rok existence tohoto blogu! Jakej byl pro mě rok z 15kou na konci? Vezmu to, jako každej rok, stručně.

Klady a co mi dělalo radost:

Hodně jsme s Žábou cestovali – Dali jsme si výtečnou kávu a buchty ve Vídni u Hawelky, nejlepší hranolky se samuraj omáčkou ve stánku v Bruselu,  rozhledli jsme se ze starodávného Buda Castle u Dunaje a z jeho druhého břehu z Pešti jsme sledovali letošní Red Bull Air Race, V Paříži jsme potkali Freda Chesneaua, dal jsem si Plzeň na letošním milánském EXPU a u jezera Como jsme o půlnoci pozorovali hořící hvězdy odrážející se na hladině. A nesmím zapomenout ani na Mariánky a náš dobrodružnej výšlap, o kterým jsem psal před cca měsícem.

Nová práce – od Května dělám s Chechtem pro nového zaměstnavatele. Po 11 a půl letech došlo u mě tedy v otázce zaměstnání ke změně a i když jsem se docela bál, tak teď musím říct, že to byla změna rozhodně k lepšímu a přišla v nejlepší možnej čas.

Spotify – v tomhle roce jsem objevil kouzlo streamované muziky a díky spotify jsem si poslechl a objevil  spousty novejch alb a interpretů. A pozor – od Vánoc jsou tam konečně už i Beatles!

Můj Youtube kanál – sice v Prosinci mi na něj moc času nezbylo, ale jinak se mu velmi daří a aktuálně k dnešnímu dni má 9050 odběratelů a magickou hranici 10 tis. tak doufám během začátku roku 2016 překonám!

Kapely – odehrál jsem letos 38 koncertů, což je podobný číslo jako loni a jsem rád, že s Basketles i s Doors cvičíme i nový věci a snad se i víc sehráváme Veselý obličej

Žába a její kašmidaš – mám radost, že jí mám  a že se jí daří v jejím úsilí (o kašmidaši jsem psal blog nedávno, tak si zaskrolujte níže)

Jágr – za měsíc a půl mu bude 44 a stále v NHL válí. Aktuálně má 26 bodů z 34 utkání, vede produktivitu svého týmu Florida Panthers a spolu s tímto týmem vedou nyní Atlantickou divizi. Je velmi reálný, že se Florida konečně opět dostane do playoff. Dařilo se mu taky na MS v Praze.

Restaurace La Quilla – tuhle indickou restauraci jsem sice znal už předtím, ale až letos jsem se do ní naučil chodit pořádně.

Pondělníci – konečně dostala má docházka do Woodstocku svůj řád a proto se tam nyní s ostatními kolegy pondělníky scházíme každé pondělí…

 

Zápory a co mě naopak štvalo:

Mámina nemoc – už je to s ní lepší, ale docela si “užila” v tomhle roce…

Umřelo pár skvělejch lidí a mezi nima např. Lemmy….

Pařížský terroristický útoky , fanatici a populisti na obou stranách.  Rasismu se u nás nebývale letos dařilo.

Prasečí prezident Miloš Zeman a jakákoliv věta vyřčená z jeho oteklé tlamy.

 

 

A co nás čeká v roce 2016? Napadá mě snad jen EURO, kterého se naše fotbalová reprezentace zúčastní. S Žábou se chystáme opět cestovat a uvidíme,  do jakejch zemí a měst nás to bude táhnout. No a co máte v plánu Vy? A jakej byl Váš rok 2015?

Mějte se a vše nejlepší! do nového roku

Luke

Zanechat Odpověď

