TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

A je to tu zas…

Jo jo, po změně zaměstnání jsem loni přestal pravidelně běhat a i když toho nachodim denně víc, tak kila a špeky šly nahoru. “Dost!”, řekl jsem si a rozhodl jsem se to (i s pupkatejma narážkama od Žáby) zas změnit. Dokázal jsem to před dvěma lety, dokážu to i teď! Nakonec jsem se rozhodl pořídit si domu běžecký pás, protože se znám a vím, že bych byl línej chodit před/po práci někam ještě do posilovny, platit si jí  a ohejbat se ve sprše pro mejdlo…. Veselý obličej. Venku mě v centru Prahy taky moc běhání nebaví, na pásu jsem už pravidelně běhával dřív, tak tohle je pro mě asi nejvhodnější varianta…

Nakonec jsem si koupil na Alze ACRA GB 4000 – neni to žádnej zázračnej pás, ale je jednoduchej, solidně konstruovanej, snadno udržovatelnej a za ceu 10 tis. u nás lepší nejspíš neseženete. Když při denní 45min zátěži vydrží dva roky, budu spokojenej – když ne, budu ho reklamovat.

IMG_20160118_232943

U zařízení bývá zvykem uvést technické parametry:

Rychlost 0  – 14 km/h
Výkon motoru: až 3HP, průměr 1,5HP
3 úrovně sklonu pásu (manuální nastavení)
velikost běhací plochy: 126×40
Nosnost:  120 Kg (takže mám nějakejch 35 kilo rezervu – to je dobrý! Veselý obličej)
Váha stroje: 55Kg
Možnost připojení MP3 nebo mobilu přes jack 3,5mm konektor.
Počítání kalorií, uběhnutých km a snímač tepové frekvence

IMG_20160118_232956

U tý váhy se zastavim – Alza používá ext. dopravce (myslim, že se jmenuje Greis) a zaplatil jsem si doručení až do bytu, což vzhledem k našim třem patrům bez výtahu bylo asi jediný rozumný východisko. Pán přijel sám, takže jsem to s ním táhnul nahoru a hezky jsem si odrovnal záda. Pás je dost těžkej a i jen jeho přesouvání je docela fuška.

Sestavení byla záležitost několika šroubů a matek, pak promazat pás a mohl jsem začít. Pás, vzhledem k ceně, obsahuje jen základní funkce – rychlost se ovládá tlačítky + a – (nikoliv ale na rukojetích) a dál je na panelu několik tlačítek se základníma rychlostma (až do 9 km/h, větší rychlost už musíte dohnat tlačítkem +). Pás taky obsahuje 24 programů pro různé tréninkové programy. K panelu můžete taky připojit MP3 nebo telefon a přes dva vestavěné repráčky si můžete k běhání pustit muziku – hlasitost ale trochu ve zvuku běhání zaniká. Sám pás o sobě příliš hlasitý není, ale nesmíte moc dupat, jinak vás sousedi nepochválej Veselý obličej

Na displeji se docela přehledně zobrazují uběhnuté kilometry, aktuální rychlost, spálené kalorie a aktuální tep, který je měřen přes snímače v rukojetích přístroje. Poslední dva údaje bych ale bral s rezervou a pokud si opravdu chcete přesně měřit tepovou frekvenci při běhu, doporučuji pořídit přímo nějakej měřič tepu srdce.

Po dvou bězích jsem zatím strojem nadšen, ale až čas ukáže, jestli je aspoň trochu trvanlivej nebo ne – možná sem dám časem nějakej update.

Běhu zdar!

Luke

Zanechat Odpověď

