TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Opět Paříž

Už je tomu drahně týdnů, kdy jsem si naposledy blognul na tento skvostný blog. Nějak nebyl čas ani nálada, ale neznamená to, že by se nic nedělo – právě naopak.  Žena už je druhej tejden v Thajsku, takže já mezitím v Praze vymetám hospody (zejména Woodstock) a užívám si dočasné svobody. Občasné koncerty jsou pak zpestřením těhle dní a zejména koncerty s Psycho doors revivalem stály za to. Po jednom z nich nás dokonce zfetovali nějakejma koláčema s THC a já zažíval tu noc hodně podivný a nepříjemný stavy.  Čtu teď docela dost knížek – dočetl jsem už obě pivní knihy od Lukáše Berného, který jsem dostal k Vánocům, dočetl jsem i Krtka v CIA, kterému korektury dělala kamarádka Karolína, která nám s přítelem teď bude občas hlídat kočky, zatim co budu v Paříži. Ano, tim se dostávám k Paříži – zejtra zas vyrážim busem do města na Seinou a až do příštího pátku si užiju město trochu jinak, než obvykle – jelikož tam budu sám, chci stihnout vojenský muzeum a další věci, který moc ženský nebavěj, zkusim sem občas napsat nějaké cestovní dojmy.

Až se vrátim z Paříže, čeká mě návrat k nahrávání s kamarádem, kterému s naším bubeníkem z Báfkitlf budem pomáhat natáčet demo a pak to vypadá, že se opět bude pokračovat v nahrávání druhého lůzřího alba. Taky bych měl konečně začít nahrávat některý mý starší písničky, dokud si je ještě pamatuju Veselý obličej.

Z Vonáků teď asi nejvíc vídám Ládika (a vlastně jsem viděl i Loua a jeho novou známost a dokonce ve W!) a je fajn občas jít takhle na pivo i s dlouholetejma kamarádama. Kdy se, Vonáci, sejdem v hospodě konečně všichni? Nestálo by za to zas zavést pravidelné Vona večeře jednou za měsíc někde v Praze?

Kino a filmy – ještě než Žába odjela, stihli jsme v kině Lemmyho, výtečnej film Zbrusu nový zákon a já jsem teď s bejvalym kolegou hezky teple viděl dokument o Lídě Baarové v Aeru “Zkáza krásou”. Zejtra, ještě než odjedu, dávaj v Lucerně Casablancu, tak na ní zas asi teple vyrazim (a nebo sám Veselý obličej)

Mějte se hezky

     Luke

One response to “Opět Paříž

  1. Ashman Únor 17, 2016 (6:44 pm)

    Vonácká večeře nezní špatně. ALE… opravdu si myslíš, že se budeme všichni schopni domluvit na místě a čase?

Zanechat Odpověď

