TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Rýmičkový únor

Naposledy jsem sem na blog psal v únoru a těšil jsem se na výlet do Paříže, kam jsem nakonec nejel, protože po našem koncertu v Havlíčkově Brodě jsem padnul a 4 dny ležel doma s chřipkou a dalšíma radostma.  Mezitím se mi vrátila Zlata z Thajska, takže už zas žiji spořádaným životem a pomalu plánujeme květnovej výlet do New Yorku.

(Skoro) každé pondělí se s ostatními pondělníky scházíme ve W či v jiných lokálech a udržujeme tak chlastací tradici při životě, protože to za nás nikdo jiný neudělá – Checht se dal dohromady s Vlnou, takže už nikdo nemůže říct, že chodit do hospody se nevyplatí! :).

Teď jsem zas po dvou měsících na chatě a snažim se to tu připravit na jaro a na grilování a víkendové opilecké seance. Chata zatím stojí, voda teče, topení topí a grill jsem vyčistil, takže se těšte na pozvánky na květen či červen.

Přemejšlel jsem, proč sem na blog píšu teď tak málo – neni to tim, že bych nezažíval zajímavý situace, ale spíš tim, že v práci se nezastavim, po práci už moc počítač nezapínám a občas se do toho přidá i moje lenost.  S Chechtem jsme se taky shodli, že od loňskýho Května, co pracujem spolu, o dost víc chlastáme. A baví nás to! :).

Potěšil mě Louův příspěvek o Točně a těšim se na premiéru. Neuděláme nějakou premiérovou párty?

Nakonec se musim zmínit o dvou koncertech, kam se s Žábou chystáme – V červnu pojedeme do Berlína na Bosse (pro neznalé – Bruce Springsteen) a v červenci si v Praze poslechneme Sixto Rodrigueze – mimojiné hrdinu dokumentárního filmu „Sugar Man“, kterej doporučuju ke shlédnutí a už jsem tady o něm kdysi psal.

Žába nám teď zaplatila Netflix a objevujeme tedy kouzlo této online video služby. Podobně jako Spotify u muziky, tak Netflix nabízí v online podobě velké množství filmů a seriálů ke shlédnutí a když je čas, pouštíme si je. Je to vše v angličtině, ale s angl. titulkama se to většinou dá v pohodě sledovat – zaujaly nás zatim dva, u nás nepříliš známé, seriály – Peaky Blinders (takovej Boardwalk Empire z Anglie 20. let) a Bletchley Circle (odehrávající se v 50. letech, kde parta ženskejch, bejvalejch válečnejch luštiček Enigmy, vyšetřuje vraždy).

Z filmů mě zaujal Spotlight – film, kterej získal i hlavního filmovýho oskara, o bostonských novinářích, kteří šetří zneužívání nezletilých  dětí místní církví. Je to opravdu dobře natočený, žádný zbytečný city a romantika a atmosférou se to hodně podobá klasickýmu filmu „Všichni prezidentovi muži“ (o aféře Watergate). Doporučuju!

S kapelama se teď připravujeme na koncertní jaro – po klidném lednu a únoru nás čeká hektičtější program v dalších měsících. S Basketles hrajeme příští pátek (18.3.) na Palmovce, tak jestli máte chuť, doražte!

A co zmínite na závěr? Jarda Jágr! Když mám čas, čumim v noci na NHL a Jágr na Floridě září a už má v týhle sezóně 51 bodů, což asi málokdo čekal. Florida sice nemá ještě místo v playoff úplně jistý, ale má dobře nakročeno a já se těšim, že si zas budu moct nechát růst playoff vous, abych Jardu a Pantery podpořil!

Užijte si konec zimy!

Luke

2 responses to “Rýmičkový únor

  1. Lou Březen 16, 2016 (9:17 pm)

    Premiérová party u příležitosti nový Točny není špatný nápad. Ale nevím, kde by se uskutečnila.
    Premiéra je navíc naplánována na Velký pátek 27.3.

Zanechat Odpověď

