TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Výlet a koncert v Plauenu

Konečně se mi splnil jeden z hudebních snů a zahrál jsem si koncert i mimo čr. Trvalo to přesně 377 koncertů než se tak stalo, ale nakonec nám s Psycho Doors revivalem přišla nabídka zahrát si v klubu Ranch v německém Plauenu (Plavno) asi 30Km severně od Aše.

Jelikož kluci nesehnali dodávku, dobrovolně jsem se pasoval do role vlakocestujícího (což si užívám) a vyrazil tak do nevelkého bývalého východoněmeckého městečka po vlastní ose z Hlavního nádraží. Před cestou vlakem mám už takovej svůj rituál – nejdřív zajdu na hlaváku do Šalandy na Krušovickou 12ku (a případně i žrádlo), pak si koupím zásoby piva v plechovkách na cestu a mohu si pak užívat důstojného cestovního zážitku.

Jel jsem nedjřív do Drážďan a cesta mi příjemně ubíhala četbou a pak sledováním Twin Peaks, který jsem nedávno zase rozkoukal. V Drážďanech jsem pak přestoupil na lokálku, která mě po dalších dvou hodinách dovezla až do Plauenu.

hofbahn

Plauenské nádraží, které bylo za druhé světové války zničené bombardováním, je znovu postavené v moderním stylu a je položené hezky nad městem, takže cestou do města to s váma jde z kopce.

Dorazil jsem tam asi tři hodiny před zbytkem kapely, takže jsem si prošel město, dal si burgera a kávu, pak jsem si dal dvě piva na zahrádce na starém náměstí, pak jedno hnusný pivo v typický plauenský zahulený pětce a nakonec jsem v 6 dorazil před The Ranch – místo to pravidelných víkendových koncertů – hrají zde pravidelně i Špejbls Helpers – českej ACDC revival, takže jsme byli v dobrý společnosti.

ranch

Z personálu uměl anglicky jenom zvukař, takže domluva s majitelkou byla trochu obtížnější, ale dostali jsme od nich basu piv do zákulisí, dobrou večeři, vodu a taky hezky zaplaceno, takže jsme se snažili předvést opravdu to nejlepší, co v nás je. Koncert začal po desáté večer a skladba publika byla 40 let a výše, postupně se ale osmělili a nakonec se našla i řada tancujících jedinců. Náš repertoár byl klasickej, přidali jsme Touch Me, Not to touch the earth a zahráli dvouhodinovej koncert včetně dvou přídavků.

Kluci se po koncetu sbalili a vyrazili ku Praze, já dopíjel v klubu basičku piv a měl jsem v plánu, že se propiju do šesté hodiny ranní, kdy mi jel opět přes Drážďany vlak do Prahy. Bohužel ale v půl třetí klub zavíral a v Plauenu žádnej nonstop nemaj, tak jsem strávil hezký skoro tři hodiny venku u nádraží na lavičce jako bezďák a hezky jsem se třásl zimou. Jen Cimmrmani mi na spotify dělali společnost a v půl šestý se konečně otevřelo nádraží a já se mohl trochu ohřát a dát si ranní kafe. Největší úlevou ale pak bylo teplé sedadlo ve vlaku zpět do Drážďan a po vcelku obyčejný cestě jsem byl v poledne opět na hlavním nádraží. Odpoledne jsem pak dohnal doma spánek a večer jsme s Žábou a Ondrou a Káťou zakončili víkend u Bansethů výbornou kachnou a pivem.

Byl to pro mě docela náročnej víkend, ale hraní v říši se mi líbilo a doufám, že si ještě někde mimo ČR zahrajem

Luke

One response to “Výlet a koncert v Plauenu

  1. Lou Duben 18, 2016 (1:59 pm)

    Už jste pokročili a jste světová kapela! To je super. A musela to být hezká cesta. Vlakem to je stejně nejlepší, to je taková pohoda.

Zanechat Odpověď

