TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Po roce v „nové“ práci

Včera jsme s Chechtem ve W mimojiné zapili i rok naší spolupráce v IT oddělení jedné nejmenované společnosti.  Pojem „IT oddělení“ zní tedy v našem případě trošku nadneseně, protože to jsme vlastně jen my dva v Praze, jeden kolega v Paříži, tři v UK a od Června jeden v Německu.

Já jsem se za ten rok naučil hodně novejch věcí (naposledy v minulým týdnu např. UniFlow pro bezpečnej tisk) a neustále jsem motivovanej na sobě pracovat, což oceňuju pozitivně a baví mě to. Zlepšil jsem se i v angličtině a to díky každodenní komunikaci v tomhle jazyce (česky mluvících je u nás asi jen 40 procent lidí) a taky díky lekcím jazyka, který mám 2x  tejdně.  Tenhle rok nás čeká velká událost v Červenci a to stěhování naší pražské kanceláře s cca 350 lidma do Butovic a dál certifikace ACMT 2016 od Applu (certifikovaný technik), kterou máme možnost si jako „ajťáci“ letos udělat.

Nemůžu se nezmínit i tom, že nám letos zaměstnavatel nabídl i krásný pracovní benefity- mezi nimi např. 12 sickdayů, docela velký příspěveky na důchod a živ. pojištění, plně hrazená nemocenská od prvního dne, zdarma lékařská péče u smluvní zdravotní firmy, placenej firemní mobil,  zvedli nám i hodnotu stravenek a zkrátka to v nás dělá pocit, že si nás váží – samozřejmě očekává se na druhou stranu i zvýšené pracovní tempo a tak si člověk přes den příliš neodpočine a nezastaví se.

Dalším nezvykem pro mě je i fyzická nepřítomnost nadřízeného (manažera) na pracovišti – v předchozích zaměstnáních jsem byl zvyklej, že je má práce bedlivě kontrolována, odezva nadřízeného téměř okamžitá a byl k dispozici téměř kdykoliv. Zde naopak, tím že máme managera v Anglii, je na nás kladená i větší volnost v rozhodování v otázkách každodenních a jen  videohovory jednou za 14 dní mě udržují v kontaktu s mým manažerem, kterého jsem vlastně ani zatím ještě osobně nepotkal.

Velkou oporou v tomhle prvním roce mi byl právě kolega a kamarád Arnošt a myslím, že jsme se vypracovali v docela produktivní dvojku.

Tolik tedy k prvnímu roku mé současné práce a já se těším na ty další měsíce a výzvy, který mě v práci čekaj!

Luke

 

One response to “Po roce v „nové“ práci

  1. Miriam Květen 12, 2016 (11:09 am)

    Máš kliku, že jsi našel tak dobrou práci. Mnoho lidí nemá takové štěstí. Drž se toho co nejdéle to půjde. Máš taky dobré, že se naučíš cizí jazyk. Nejen v zahraničí ale i na internetu se to velmi hodí.

Zanechat Odpověď

