TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Recenze na Paulův koncert, na kterém jsem nebyl

Abych konečně zase posunul českou žurnalistiku o kousek dále, rozhodl jsem se zde dneska napsat dojmy z mé včerejší neúčasti na koncertě „brouka“ Paula McCartneyho.

Beatles mám moc rád a poslouchám je už asi dvacet let – to je jest velká část mého života – a proto jsem byl nadšený, když jsem se dozvěděl, že Paul McCartney přijede opět do Prahy a já si budu moci již podruhé nechat jeho koncert ujít. Poprvé jsem na Paula nešel již v roce 2004, při jeho první návštěvě u nás a není tedy divu, že jsem si jej nemohl nenechat ujít i letos.  Hned po otvření předprodeje jsem s klidem sledoval, jak se postupně  lístky vyprodávaly a jak mizí a brzy tedy bylo jasné, že bude v O2 aréně vyprodáno. Já však nenchával nic náhodě a lístek jsem si nekoupil hned v první den prodeje – ani v žádný další den.

Tím, jak se postupně datum koncertu blížilo, se mé nápětí a očekávání čím dál víc snižovalo až tu najednou byl včerejší den – den této velké koncertní události.  K O2 aréně jsem tedy nedorazil a nevím, zda tam byly davy a fronty.  Koncert začal večer a já doma v ten okamžik hezky vyspával pokoncetní kocovinu z našeho středečního koncertu a nevím tedy, jaké písničky Paul zahrál, jak mu to zpívalo, jaká byla kapela a atmosféra v aréně. Zahrál snad Yesterday? Nebo Maybe I’m amazed? Možná. Nevím také, jestli hrál nějaké přídavky ani jak dlouho koncert trval. Pak koncert náhle skončil a všichni účastníci se postupně rozešli do svých domovů. Já stále spal.

Kdybych to měl shrnout, byl to moc krásnej zážitek a jak jsme se shodli s Ashmanem, Ládikem i Lukyhellem, musíme si určitě nechat ujít i další Paulův koncert, bude-li u nás ještě nějaký. Ještě teď jsem plný dojmů…

Luke

One response to “Recenze na Paulův koncert, na kterém jsem nebyl

1. Lou Červen 24, 2016 (1:53 pm)