TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Po(cket De)mon go

Kdyz jsem na prelomu let 2012/2013 hral Ingress, pomalu nikdo to nechtel hrat. Zvyseny prodej mely tenkrat dotykove rukavice (byla zima jak na sibiri) a powerbanky. Hra se mi libila, nachodil jsem s tabletem v ruce spoustu kilometru. (I bez rukavic a banky. Protoze tablet ma oproti telefonum vetsi baterku)

Pak jsem to prestal hrat, kdyz mi sebrali tablet. Kdyz jsem potom dostal jiny, uz jsem se k hrani nevratil. Take proto, ze to nikdo z kamaradu nehral. 

A ted tu mame pokemon go hru, ktera je v podstate stejna, jen vic infantilni a tim padem nehratelnou. Jenze co to? Dospelaci ji hraji. Proc? Neni to nic noveho, chodit s mobilem tu uz bylo. Pokemoni a dospelaci? To taky nejde. Az na Zdenka Pikacua to snad nikoho nezajimalo. 

Bude to jen chvilkove pomateni smyslu. Dospelaci to odinstalujou, teenageri s tim chvili vydrzi. Uvidime v zime, kolik lidi navlekne rukavice a pujde ve tme (ktera je v zime prakticky 24 hodin denne) lovit pokemony. Ja si tipuju, ze v zime uz zadne hrace nepotkam.
Ladik
Ladik

Zanechat Odpověď

