TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Resumé posledních tejdnů… aneb žijem!

Hm, tak jsem se po čase kouknul na náš blog, jehož desáté výročí za měsíc uplyne a s hrůzou jsem zjistil, že jsem tu od srpna nic nedával. A to se toho za tu dobu stalo víc než dost. Kluci cestovali, Ládik se stará o holky a já žil v posledních dvou měsících hlavně muzikou, chatou i výletama, ovšem taky samozřejmě i prací, u který se zastavím jako první.

Po posunutém, ale nakonec úsěpšném červencovém stěhování naší firmy na Butovice jsme měli v létě peklo a nezastavili jsme se s kolegou Chechtem skoro ani na okamžik… až koncem srpna jsme si každej mohl vzít tejden zaslouženýho odpočinku a oddechnout. V Září jsme pak už našli čas i na vzdělávání v rámci našich pracovních projektů a oba už jsme certifikovaní Apple technici s certifikátem pro servis MAC laptopů a desktopů  ACMT 2016!

 

img_20160712_130830Jedna z příjemných prací spojených se stěhováním 400 lidí – patchování

V srpnu Žába otevřela Kašmidaš, v září, o měsíc později, byla oficiální otevíračka pro bloggerky a další VIPky a díky výtečným výsledkům na trzích prý Kašmidaš prosperuje zatím nad očekávání dobře. Snad to tak vydrží!

Stihli jsme i výlet do Poličky, Svitav a Litomyšle, já ochutnal místní Smetanovo pivo (po vzoru Světáků … „to je něco jako Dvořák!“), podívali jsme se do Zámku, ochutnali jsme řadu místních pochutin a skvěle využili tejdenní jízdenku českejch drah a dopravili se i do Marijánek, kde otevřeli normálně Indickou restauraci Kamasutra! (žádný sprosťárny se tam nekonaj, ale vařej výtečně!)

img_20160820_132706

Jelikož od Září je Žába skoro každej den i víkend v obchodu, musím teď občas na výlety jezdit osamocen  – na ten první jsem se přidal k Chechtovi a Vlně a navštívili jsme Kurot Rather (kousek od čs. hranic u Bad Schandau) a zdejší slavné skalní město a most – né nepodobné našim skalám v českosaském švýcarsku – akorát daleko líp udržovaný, infrastruktura výtečná, jen to pivo nás moc neuspokojilo. Za to schnitzel ano.

img_20160928_133925

Teď v sobotu jsem si udělal výlet prozměnu sám na Křivoklání – jak už název napovídá odehrávají se tyto středověké slavnosti na hradě Křivoklát a kromě šermu, kapely Krleš  a podivně – skoro až opile- působících hereckých souborů tam měli i sokolníka s mnoha ptáky a ptáčky a byť mi jich bylo trochu líto, tak hlad převážil a v duchu jsem si představoval, jak by asi ta velká sova chutnala upečená na víně…  to už stejně určitě francouzi vymyseli  – sovu na víně – když žerou šneky, žáby, ústřice, plesnivej sejra, koně… ani sovou určitě nepohrdnou.  Ale výlet to byl pěknej, vzal jsem to pak ještě cca 10kM do Zbečna a tam odsud večer busem přímo na chatu, kde jsem padl a uvítal jsem, že mi skoro na minutu přesně dodávka jídla a pití z rohlík.cz přivezla několik lahváču Svijan :).

S našimi Bafkitlf to jde od pěti k desíti (a to jako fakt), takže dost pravidelně zkoušíme, hodně koncertujeme (v srpnu jsme hráli asi 6x včetně nejkratšího koncertu v historii kapely – 2 písně na vyhlášení knihy roku Knižního kubu  – Vertigo) a pilujeme novej repertoár. Nahráváme i nový a aktuální demo a zahráli jsme si asi zatím na nejlepší svatbě v Peci pod Sněžkou, kdy jsme s novomanželi hráli až do cca pěti do rána, nevěsta s náma hrála asi deset písniček na kytaru a Vaťák zpíval Susie Q! (!!!!)

28843830852_50fcf30874_o
Vyjevený výraz kapely z nedávného hraní na Palmovce…

Podzim a vánoce budou hektické, jako vždy – těšíme se na cesty do Paříže za ségrou, vánoční Londýn a s Bafkitlf budem hrát i první zahraniční koncert – silvestr ve Zvolenu! :).
Do toho budou ještě koncerty s Psycho Doors  v Hradci, v Praze v Kainu a po nedávném úspěšném učinkování na festivalu Cibule (v Račeticích) se i tahle kapela rozjíždí! Znovu jsem rozjel i můj sportovní gamingovej youtube kanál a s tím jak vyšla NHL 17 jsem se zas vrátil do koloběhu tvorby videí a docela mě to zas baví.

Tolik k updatu z posledních tejdnů, už se těším na příští měsíc a výroční blognutí odemne a Ládika!

Luke

Zanechat Odpověď

