TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Team building – sipky

Ze 40 ucastniku maleho rautu, na ktery nam prispel zamestnavatel, se jich 19 rozhodlo zahrat si turnaj v sipkach. 301. 

V prvnim kole jsem mel volny los

Ve druhem jsem potkal starsi kolegyni, ktera to hrala asi poprve

Ve tretim kole kolegu, ktery mi asi o tri serie utekl, ale nedokazal zavrit. Dotahl jsem ho a zavrel to ja.

Ve ctvrtem kole, takove semifinale tech, co jeste neprohrali, jsem porazil kolegu az treti sipkou v desate serii. Ale zase jsem to zavrel. Zavirani byl problem skoro vsech. Mne se v tomhle darilo. 

V patem kole, finale neporazenych jsem narazil na kolegu a ten me vyklep uz v sedme serii. Ptam se ho, jestli to je konec, on prvni a ja druhy a ne. 

Spadl jsem do druheho pavouka, kde hraji ti s jednou porazkou. Druha porazka znamenala definitivni konec. Pockal jsem si na soupere a tim byl kolega, ktereho jsem porazil v semifinale. Tak jsem ho porazil znovu a znovu jsem se ve velkem finale potkal s vitezem neporazenych. 

Ja ho ted musel porazit dvakrat. Jemu stacilo jedno vitezstvi. Poprve jsem ho porazil a posledni hra. Osma serie, zbyva mu 49, nezavrel. Mne 59. Rikam si, ze hodim triple 14 a zavru 17. Trefil jsem triple 11 a zavrel to double 13. 

Dostal jsem medaili, parkrat si me vyfotili a mohli jsme dal zrat a pit 🙂

Ladik

Zanechat Odpověď

