TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Pařížské blues

Letošní podzimní pobyt u Seiny byl ve znamení alkoholu, výstav a příjemných výletů po francouzské metropoli.  Minulou středu jsem se po práci sebral a vyrazil do šáreckého pivovaru. V útulném, ve dřevě zařízeném interieru, jsem si k párkům dal 5 libuší (jejich 15 stupňové pivo) a po půl osmé večer jsme se s Žábou potkali na Letišti Václava Havla na terminálu 2. Pamatuji si ještě, že v letištní hospodě proběhl Kalvádos a další pivo a z letu a 5km procházce půlnoční paříží si ten večer už nepamatuju skoro nic. Prý jsem dělal ostudu v letadle i na letišti, avšak paměť je ke mně tak milostiva, že mi dopřála radosti ze zapomnění.

img_20161027_170546

Bydleli jsem u ségry, která nám představila svého kanadského přítele a další skoro tři dny jsme strávili s Žábou v ulicích, navštívili výstavu Edwarda Munche a Claude Moneta v Musée Marmottan Monet, Rembrandtovu výstavu v Musée Jacquemart-André.  Vypil jsem mnoho Calvádosu, objevili jsme krásnou kavárnu v latinské čtvrti (http://www.leclairparis.com/) ,  posvačili jsme opět v Place des Vosges,  opět navštívili Le Frog Pub, ale i protější Irish Pub, kde maj i točenej budvar (a to za lidovou cenu 3 a půl Eura za půlitr)!

Krásná byla noční opilecká procházka kolem Seiny, stavili jsme se na výtečnou zmrzlinu v Amorinu v Rue Budé a dokonce v nedaleké zavřené restauraci byla opět za výlohou číča, která se vyhřívala na jednom ze stolů a kterou jsme tam viděli už před třema rokama. Stihl jsem navštívit i svého pařížského kolegu z práce a podívat se do naší pařížské pobočky (fujky!).

14731361_10209480555683809_5529863342606433672_n

Je to už sedm let, co jsem byl v Paříži poprvé (zdokumentováno zde na blogu), mezitím jsme navštívili tohle město už hodněkrát, takže jsme se tentokráte nehnali za památkama, ale projít se pod Eiffelovkou jsme si nechtěli nechat ujít – bohužel po loňských terror. útocích už tam jsou zábrany a kontroly… i to je daň za svobodu.

Zpátky jsme jeli v sobotu večer a neletěli jsme, nýbrž jsme jeli busem eurolines. Nikdy víc! Zlatá Student Agency.

Paříž byla letos na podzim mírně smutná a melancholická, nicméně krásně podzimní a myslim, že jsme si jí zas užili, odpočinuli si od práce a těším se, až se zas příští rok k Seině vydáme.

Luke

Zanechat Odpověď

