TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

10 let

Je to 10 let, co jsem si zahral v TVVona projektech Konspirace 1 a 2, pribeh postaka a Na Tocne ci Jeskyne 2. Kdo jste nevideli, napravte to 🙂

 Rok 2007 byl pro me nejuspesnejsi filmovy rok.  Mel jsem tenkrat plany na dalsi pokracovani, ale uz to se mnou slo od desiti k peti a na filmovani jsem si uz poradne cas nenasel. 

Kdyz mi byla pulka toho, kolik mi je dnes, chrlil jsem jednu povidku za druhou a za par let jsem jich mel v supliku nekolik desitek. Mozna byste i ted koukali, jak jsem to dokazal tenkrat zaplest a rozmotat. Zkusim nejakou vytahnout a zverejnit.

V zivote prochazime ruznymi etapami, ted uz jsem zase u jine, ale na tyhle vzpominam rad. 
Ladik

Zanechat Odpověď

