TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Víkend

po dlouhé době v roadcafé a v neděli nahrávání…
V sobotu jsme s Žábou brzo ráno vyrazili do Pardubic, kde ona měla jakési školení a já tuto příležitost využil k prohlídce města, kde se právě slavilo zahájení turistické sezóny – a to mimojiné i koncertem kántry kapely na náměstí, která hrála „zajímavou“ úpravu písničky Hotel California. Měl jsem sebou kameru, tak jsem ten skvost nahrál :).

Počasí bylo hezký, tak jsem se podíval na zámek a místní pávy (nebo co to je?), pak jsem našel pěkně vypadající irish pub poblíž hronovické ulice, bohužel v deset ráno měl zavřeno, tak jsem musel vzít zavděk nonstopem, kde jsem asi dvě hodiny četl knížku „Jak jsem vyhrál válku“ (kupodivu mě to i baví). Roadcafé otevřelo ve 12, tak jsem se přesunul tam a po příchodu Žáby jsme se tam zas stylově najedli (roadburgery) a napili (mojito). Po návratu domů jsem byl z výletu tak unavenej, že jsem spal až do nedělního rána…

v neděli jsme měli od půl jedné se lštěnskýma nahrávací session a zkoušku… nahráli jsme asi 6 písniček na demo (možná sem po té pár ukázek hodim). Vtipné bylo, když Zvonimír přišel o hodinu později, protože si zapomněl posunout čas.

🙂

Tak takové to tedy bylo

Luke

1 responses to “Víkend

  1. Ladik 30 března, 2009 (11:44 am)

    Zvonimír 🙂 Tak se na ten čas zase někdo chytnul..

Napsat komentář