TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

po delší době

tak sem napíšu taky nějakej příspěvek…

Tak na Moravě zuří povodně, předvolební kampaň v ČR vrcholí, naši hokejisté bojují v německu na mistrovství světa, Dio zemřel a já mám dneska volno a ležérně se připravuji na večerní koncert s Doors revivalem . 🙂

V posledních týdnech mě čím dál víc baví recording a problematika nahrávání a rozhodl jsem se tedy udělat si takové malé „mobilní studio“ a už jej mám skoro celé zařízené – nakoupil jsem mikrofony, stojany, kabely, lampový předzesilovač a dneska si ještě jedu pro velkomembránový kondenzátorový mikrofon na zpěvy a akustické nástroje a už se těšim, až ho vyzkoušim. Na červen pak už mám domluvenou nahrávání s jednou kapelkou známých, kde všechno pořádně vyzkoušim a snad získám i nějaké praktické zkušenosti.

Filmy – další věc, kterou teď žiji – s žábou máme doma knihu „1001 filmů které musíte vidět než umřete“ a jsou v ní informace o nejslanějších filmech kinematografie a my se snažíme postupně všechny zmíněné filmy shlédnout – zatím jsme začali s filmy 50. a 60. let – tam mě zaujal např film od A. Hitchcocka – Cizinci ve vlaku – který v sobě kombinuje prvky detektivy a psychlogických filmů.

Zmíním se tu ale podrobněji o dvou filmech, které mne nadchly:

Torn curtain (1966)
opět film od A. Hitchcocka – tentokráte se jedná o špionážní drama s Paulem Newmanem v hlavní roli a příběh vypráví o americkém nukelárním vedci, který se rozhodně emigrovat do východního neměcka a pracovat pro „lidové demokraci“. Ovšem zjistí se, že s tou emigrací to není až tak uplně pravda a účel jeho cesty je poněkud jiný… více neprozradím, doporučuju se na film podívat

Stáhnout se dá na uloz.to:
http://uloz.to/4625134/torn.curtain.1966.dvdrip.xvid-nogrp.avi (titulky tam jsou také)
Info o filmu: http://www.csfd.cz/film/4403-roztrzena-opona/

No a druhý film, který se mi moc líbil se jmenuje:
36 hodin
Je to defacto válečný film – resp. film odehrávající se za války těsně před spojeneckou invazí do normandie – vysoký britský důstojník, který zná podrobnosti o vylodění, je na cestě do portugalska unesen a omámen německými agenty a ti, aby z něj dostaly informace o místě a času vylodění, se rozhodnou postavit v německu americkou nemocnici, umístí do ni perfektně anglicky mluvící němce a když se onen důstojník probere, předstírají, že se probral po amnézii v roce 1950 v americké vojenské neocnici v poraženém a okupovaném německu. Němci si ve filmu opravdu dali s touto fintou záležet – vyrobily noviny „stars and stripes“ z roku 1950, měli anglickou rádiovou stanici, z důstojníkova bytu v londýně agenti získali jeho osobní dokumenty a informace o jeho rodině, takže mu mohli věrohodně vyprávět o jeho životě a snažili se z něj nenápadně získat informace o tom, co si naposledy pamatuje před pěti lety…

no geniální nápad, napínavý děj a konec, škoda že film se špatně shání, ale pokud na něj narazíte, rozhodně doporučuji zkouknout ho.
Info na:
http://www.csfd.cz/film/19580-36-hours/

Tak tolik k filmům

Luke

1 responses to “po delší době

  1. Ladik 19 května, 2010 (12:50 pm)

    Ten film od Hitchcocka si hned stáhnu 🙂 Dík za tip

Napsat komentář